wtorek, 29 maja 2012

Czy miłość na odległość ma sens?

Po ponad trzydziestu postach chyba nie powinno być trudno odpowiedzieć na to pytanie. Nawet gdy miałem wątpliwości i nie wiedziałem co mam myśleć, to zawsze gdzieś głęboko schowana była myśl i pewność, że Ją kocham.

Uważam, że skoro się kogoś kocha, to wystarczy, by jasno stwierdzić, że miłość ma sens. Spotykamy się co miesiąc, na krótko, ale nigdy nie powiedziałbym: "To zupełnie nie ma sensu". Jeśli nawet w przyszłości nie będziemy razem, to zawsze ten okres w moim życiu będzie miał ogromne znaczenie dla mnie. Nigdy - mimo wszystko - nie będę chciał wymazać go z pamięci.

Nad sensem miłości można by się zastanowić wtedy, gdybyśmy mieli wątpliwości co do wierności drugiej osoby, gdybyśmy sami nie wiedzieli czy kochamy, czy jesteśmy tylko chwilowo omamieni wdziękiem drugiej osoby. Jednak, gdy mamy przekonanie, co do obopólnej miłości i kochamy się nawzajem, to zawsze taki związek ma znaczenie.

Gdyby realnie podejść do miłości dzielonej przez odległość, to rzeczywiście jest ona i kosztowna, i bardzo zmusza nas do cierpliwości, wierności, oddania mimo wszystko. Te wszystkie poświęcenia pewnie pozwolą nam później lepiej się porozumiewać. Ten trudny czas kiedyś się skończy, a wtedy na pewno stwierdzimy, że "miłość zawsze ma sens".

4 komentarze:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=Kqz42GryLQk Hej ! nagrałam filmik o miłości na odległość, jeśli masz ochotę to zapraszam na mój kanał. Miłego Wieczorku! :)‎

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety znam ten bol. :(
    mam do mojego chlopaka 3 godziny jazdy, ale najgorsze jest to, ze nie mam prawie zadnego dojazdu.. Pociagiem z przesiadkami jedzie sie 7 bitych godzin, a autobus kosztuje 50 zl... Probujemy juz wszystkiego :/ Spotkalismy sie raz, i boimy sie ze to bylo pierwsze i ostatnie nasze spotkanie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam Twojej sytuacji dokładnie, ale wiem doskonale, że nie należy się załamywać. Jeśli Ci to pomoże, to poczytaj moje późniejsze posty; tam pisałem nieco bardziej optymistycznie. Pamiętaj, że czasem warto zaryzykować i spróbować, jeśli widzisz choć cień szansy na powodzenie. My tak zrobiliśmy i teraz jesteśmy szczęśliwi.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz.

      Usuń
  3. Jak się ma kontakt codzienny itp to wytrwa miłość.Wiadomo brakuje na codzień tej naszej połówki by się przytulić itp

    OdpowiedzUsuń

O co tu chodzi? Jeśli jesteś tu pierwszy raz i chcesz dowiedzieć się więcej o Lekcji Miłości, o mnie i moim doświadczeniu - zobacz tu