poniedziałek, 23 lipca 2012

Trzy zasady

W miłości ważne są zasady, w szczególności w przypadku tej dzielonej odległością. Wtedy też koniecznym jest, by się ich trzymać, ponieważ na nich opiera się związek. Widywanie się tak rzadko zmusza nas do ustalenia pewnych reguł i trzymania się ich. Nie musimy nawet o nich wspominać, byśmy musieli je stosować.

Ja kieruję się trzema takimi zasadami, które będę omawiał w osobnych postach w tym tygodniu. Oczywiście, jest ich więcej, ale te wyróżnione są niezwykle ważne i fundamentalne, by stworzyć związek, którego owocem jest nieustanna miłość. Nawet w chwilach gorszych nigdy o nich nie zapominałem i dzięki temu teraz jestem szczęśliwy.

3 komentarze:

  1. Czekam niecierpliwie na kolejny post. Mógłbyś napisać coś więcej na temat kłótni (o ile takie są), jak z tego wychodzicie, o problemach, które napotykacie (poza odległością i tym, że musicie się rzadziej widywać niż normalnie)?

    "UP ;)"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O problemach pisałem w postach 2 i 14/15, a co do kłótni to rzadko się sprzeczamy: zwykle są to drobnostki (post 46) :)
      Napiszę jeszcze o moim czepianiu się, ale to w przyszłym tygodniu. Dziękuję za propozycje.

      Usuń
  2. Witam,

    Ciekawie piszesz... musze przyznać, że od wielu słyszałam te zasady szczerość,wierność zaufanie,ale no własnie na tych 3 słowach sie skończyło.Jak facet potrafi o tym opowiedzieć więcej niż 1 zdanie to dla mnie to jest suprise.Dodaję do obserwowanych.

    zapraszam do mnie http://love-hapiness-live.blogspot.com/

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

O co tu chodzi? Jeśli jesteś tu pierwszy raz i chcesz dowiedzieć się więcej o Lekcji Miłości, o mnie i moim doświadczeniu - zobacz tu