czwartek, 24 maja 2012

Plany

Dawno temu wspominałem o wspólnym wyjeździe oraz "na urodziny do znajomych". Za prawie dwa tygodnie czekają nas wyjątkowe chwile. Dzisiaj osobista notka o planach na najbliższy tydzień.

Razem z moją ukochaną wybieramy się na pielgrzymkę do Lednicy. Mimo, że moja wiara niekiedy pozostawia wiele do życzenia, jednak tu raczej nie kieruję się Bogiem i ewentualnym nawróceniem, ale kwestią wspólnie spędzonego czasu. W dodatku wtedy też wypadają Jej urodziny, stąd jest to najlepsza forma, by rzeczywiście móc być ze sobą przez ten cały czas.

Po drugim czerwca, następnego dnia mamy osiemnastkę, na którą zaproszenie otrzymała moja dziewczyna. Chcąc, nie chcąc - zostaję u niej na noc. Wrócimy późno, stąd propozycja, bym przespał tam dwie noce, na co rodzice - o dziwo - się zgodzili.

Reasumując - wyruszam swoim samochodem w sobotę wczesnym świtem, a wracam w poniedziałek po południu. Wreszcie, pierwszy raz, spędzimy ze sobą tyle czasu. Jest to jakaś odskocznia i być może sprawdzian dla nas. Jedno jest pewne - już nie mogę się doczekać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O co tu chodzi? Jeśli jesteś tu pierwszy raz i chcesz dowiedzieć się więcej o Lekcji Miłości, o mnie i moim doświadczeniu - zobacz tu