niedziela, 10 czerwca 2012

Dziewięć miesięcy

Tytuł może wiele sugerować, stąd muszę zdementować wszelakie domysły, co do ciąży. Mamy już nasze dziecko, którym jest miłość i to zdecydowanie nam wystarczy. Dzisiaj zaś dziewiąta "miesiącznica" naszego związku dzielonego odległością.

Bardzo cieszę się z naszej decyzji podjętej we wrześniu i nigdy w przyszłości nie będę jej żałował. Ten czas, ta sytuacja i Ona wiele mnie nauczyło. Odległość potrafi wiele zmienić i dzieląc tak naprawdę łączy ludzi we wspólnym przezwyciężaniu codziennych pokus i trwaniu w wierze o sens miłości i wierności drugiej osobie.

Zawsze będę o Nią walczył, bo wiem, że jestem jej to winny. Po prostu czuję, że ta miłość ma sens. Jestem gotów do poświęceń i czasami nawet mam wrażenie, że gdybyśmy widywali się częściej, to nie bylibyśmy tak blisko siebie.
-------
Dziewiąty miesiąc mija...
Dziękuję za te miesiące ze mną.
Za wszystko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O co tu chodzi? Jeśli jesteś tu pierwszy raz i chcesz dowiedzieć się więcej o Lekcji Miłości, o mnie i moim doświadczeniu - zobacz tu