wtorek, 15 maja 2012

Kochać na różne sposoby

Choć może się to wydawać prostym, lecz kochać, a właściwie okazywać uczucia można na wiele sposobów. Nie zaskoczymy ukochanej osoby tylko słowem. Każdy z nas wie, jak wielkie ma ono znaczenie. Są jednak inne metody na to, by pokazać, jak ważną, ukochaną osobą jest nasza druga połówka. Może warto czasem zatrzymać się w miejscu i zamiast gadać, zadziałać?

Dobrze, łatwo powiedzieć, że nie wystarczą słowa. Teraz powinienem zaproponować, co należy robić, by zadowolić drugą osobę. Najważniejszym dowodem miłości jest niespodzianka, którą zrobiliśmy sami. Ja mogę pochwalić się ciasteczkami, które piekłem z niebywałym zapałem i dokładnością dzień przed przyjazdem do Niej. Nieskromnie powiem, że nawet były smaczne. Może to dlatego, że był w nich składnik, którego nie można kupić w sklepie.


Istnieją również alternatywy dla osób, które z kuchnią mają niewiele wspólnego. Pięknym dowodem miłości jest wierność, poważny stosunek do drugiej osoby - traktowanie jej z szacunkiem, szanowanie zdania i opinii. Jeśli mamy większe aspiracje możemy wysłać list, wspólnie poszaleć, zaaranżować romantyczną kolację czy spacer wieczorem. Okazywać miłość można nie tylko ciałem i słowem, ale również czynami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O co tu chodzi? Jeśli jesteś tu pierwszy raz i chcesz dowiedzieć się więcej o Lekcji Miłości, o mnie i moim doświadczeniu - zobacz tu