piątek, 1 czerwca 2012

Miłość Cię znajdzie!

To tegoroczne hasło lednickiego spotkania młodzieży, na które wybieram się z moją Oną w dzień jej urodzin. Mimo troszkę nieprzychylnego zdania na temat Boga i raczej wątpliwości co do jego istnienia, jadę tam z kilku powodów. Nie wypadało odmówić, w końcu to Jej urodziny, stąd bardzo chcę (chcemy) je spędzić wspólnie.

Miłość Cię znajdzie!

Jest to moja pierwsza pielgrzymka, nie wiem, czego mam się spodziewać. Motyw przewodni spotkania bardzo mnie zaciekawił i może pozwoli na zebranie kilku materiałów do mojego bloga i nakłoni do refleksji. Mam głęboką nadzieję, że może "coś" zmieni moją postawę względem Boga, chyba bardzo bym tego chciał. Chcę w przyszłości wychować swoje dziecko na katolika, mimo wszystko, i liczę na nawrócenie.

Jutro o świcie wyruszam do Niej, potem można mnie spotkać pośród pewnie stu tysięcy ludzi, którzy przybyli z całej Polski i pragną zbliżyć się do Boga. Ta wizja nie jest dla mnie do końca pozytywną (gdyż śpiewy, publiczna modlitwa to po prostu nie dla mnie), ale i tak nie mogę doczekać się dnia (wreszcie całego) spędzonego z moją ukochaną dziewczyną. Wracam dopiero w poniedziałek i wtedy podzielę się wrażeniami i przemyśleniami z Lednicy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O co tu chodzi? Jeśli jesteś tu pierwszy raz i chcesz dowiedzieć się więcej o Lekcji Miłości, o mnie i moim doświadczeniu - zobacz tu